wtorek, 16 marca 2010

Powrót do przeszłości encore



Kolejna część powrotu do przeszłości, tym razem trzy figurki z mojej armii Undeadów. Kiedy ją zaczynałem, trzecia edycja WFB była w pełni sił i nawet ptaszki nie ćwierkały jeszcze o czwartej (pierwszej z pudełkiem pełnym figurek, wysokie elfy i gobliny). Na ożywieńców zdecydowałem się - jeśli mnie pamięć nie myli - z dość prozaicznych przyczyn. Figurki tego rodzaju kosztowały wtedy w Polsce małą fortunę. Ich zdobycie graniczyło z cudem... Pamietajmy, to był rok 1991/1992. Wykombinowałem sobie, że kupno zestawu startowego plastikowych szkieletów da mi - za w sumie NIE AŻ TAK dużą kasę - całkiem sporo
figurek. GW sprzedawało jeszcze wówczas zestaw wyprasek szkieletów - Skeleton Army - w którym znajdowało się 8 jeźdźców, 2 rydwany z załogą i 30 szkieletów pieszo... Całkiem niezły deal:) Zdobyłem do tego jeszcze kilka innych wzorów, głównie dowódców, muzyków i chorążych i zacząłem zabawę w WFB. Prezentowane zdjęcia to figurki pochodzące z 4 i 5 (chyba) edycji WFB. Banshee to chyba najmłodsza figurka z tej trójki, pomalowana w ciągu krótkiego czasu - jak widać niespecjalnie wysiliłem się co do kolorów, jednak zrezygnowałem z "upiornego" błękitu, jakim wówczas malowano pokazowe figurki duchów GW w White Dwarfie.
Wraith jest nieco starszy, wygląda odrobinę inaczej niż model prosto z blistra dzięki lekkiemu wygięciu kosy. Licz to konwersja - dół pochodzi z modelu wraitha, natomiast góra to figurka licza, w oryginale siedzącego na tronie - znajdowała się ona w dodatku do gry Warhammer Quest Catacombs of Terror.

2 komentarze:

  1. Nowy blogowicz :) Czekamy na dalsze wpisy - z niecierpliwością! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne ludki dla innych czasów, zasad i typu graczy...

    OdpowiedzUsuń

Z wielką przyjemnością czytam zawsze wszystkie komentarze - pozytywne i negatywne, choć co do tych ostatnich wolałbym, by były merytoryczne. Zostaw ślad swojej obecności komentując lub dodając blog do listy obserwowanych.

I always read all comments with great pleasure - both positive and negative ones. Speaking about negatives - please be constructive and let me improve my blog. Comment or follow my blog.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.