czwartek, 21 września 2017

Chorąży siewców zarazy | Plaguebearer standard bearer

Chorąży siewców zarazy, choć w zasadzie nosi nie chorągiew, a znak swojego boga. Swoją drogą, pamiętam jak sceptycznie podchodziłem do pomysłu grup dowodzenia w różnej maści demonach, zawsze wydawało mi się to pomysłem fluffowo kompletnie od czapy.

Przyglądając się tej skończonej już parę dni temu figurce, mam wrażenie, że to relatywnie najsłabszy siewca z całej dziesiątki - pod względem malowania. Jakoś chyba niespecjalnie leżą mi użyte odcienie kolorów. Zadowolony za to jestem z paszczęki w brzuchu, wygląda naprawdę fajnie.

Plaguebearer standard bearer, or - more correctly - icon bearer. I still remember that when demonic command groups were introduced, it left a bad taste in my mouth, as in my opinion it was very unfluffy.

When I look at this finished miniature now, I think that this is the worst painted miniature from the whole ten of them. Maybe the problem is with hues of colors used. But I'm rather pleased with a toothed maw in demon's belly, it looks really cool.








1 komentarz:

  1. E tam - jest całkiem wporzo. Jak każdy demon nurgla pomalowany na dobrym poziomie.

    OdpowiedzUsuń

Z wielką przyjemnością czytam zawsze wszystkie komentarze - pozytywne i negatywne, choć co do tych ostatnich wolałbym, by były merytoryczne. Zostaw ślad swojej obecności komentując lub dodając blog do listy obserwowanych.

I always read all comments with great pleasure - both positive and negative ones. Speaking about negatives - please be constructive and let me improve my blog. Comment or follow my blog.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.