czwartek, 27 lipca 2017

Zoglub - czerwone oczy szamana orków | Zoglub - red eyes of an orc shaman

Kolejny wyrzut sumienia zlikwidowany, z podwójną korzyścią. Niniejsza figurka to mój wkład w XXXV FKB o temacie "Czerwone oczy" - jednocześnie pomalowałem miniaturkę, którą przygotowałem dobrze ponad rok temu, biedna stała na półeczce, cierpliwie czekając na swoją kolej. Szaman dołącza do baaardzo powoli malowanej armii zielonoskórych z czasów 3. edycji, a jednocześnie będzie magic userem w drugiej bandzie do Frostgrave'a - raczej uczniem magika, niż czarodziejem, bo na tego mam zaplanowanego nieco bardziej imponującego orka.

Szaman orków, o wdzięcznym imieniu Zoglub, to dzieło Keva Adamsa z zestawu pudełkowego DRAG6: Orc War Wyvern - niestety, jedyny element, jaki posiadam w swojej kolekcji (a przydałaby się ta wiwerna, przydała).

Na zdjęciach nie widać tego zbyt dobrze, ale są czerwone ślipia (prawdę mówiąc, na żywo też nie są dobrze widoczne, bo szaman ma okrutnie zmrużone powieki;)).

W porównaniu do malowanego wcześniej Broggblada Mózgotrzepa, udało mi się uzyskać zdecydowanie bardziej odpowiadający mi kolor skóry orka (dla zapamiętania - Death World Forest, wash Biel-Tan Green, rozjaśnienia Elysian Green z dokładanym Bleached Bone).

Another remorse gone, with double benefit. This miniature is my entry into this month's Miniatures Blogging Carnavale with the theme of 'Red Eyes' and I managed to finally paint miniature, which was prepared and primed well over a year ago. It stood patiently on the shelf, waiting for its time. So, this shaman joins my very slowly builded 3rd. edition greenskin army and - at the same time - it is another member of my second Frostgrave team - magic user, apprentice most likely, as I plan to paint a little more imposing miniature of orc for a wizard.

This shaman, Zoglub, was sculpted by Kev Adams, it was available as a part of DRAG6: Orc War Wyvern boxed set - unfortunately, this is the only part of said said in my collection (and this wyvern would be very nice addition to the collection, very nice indeed).

Photos doesn't show it in great detail, but Zoglob do have red eyes. To bo honest, they are barely visible as he cruelly squints them;)

In comparision to the earlier painted Broggblad Brain Belter, I like Zoglob's skin's tone much more (note for myself - Death World Forest, Biel-Tan Green wash, highlights with Elysian Green and mixed with more and more Bleached Bone).







5 komentarzy:

  1. To ja, gdy dziecko budzi mnie o 6:40 z radosnym uśmiechem i tekstem "gugigugigugi!" - dokładnie taką mam minę, jak ten ork ;) Bardzo wdzięczny ork! Oprócz miny i oczu podoba mi się "staroedycyjna" zieleń skóry i podstawka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite - ork karzełek! Bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta rzeźba. Malowanie mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kojarzyłem tej figurki! Świetny! :)
    I malowanie super oczywiście. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna robota i podoba mi się cieniowanie płaszcza.

    OdpowiedzUsuń

Z wielką przyjemnością czytam zawsze wszystkie komentarze - pozytywne i negatywne, choć co do tych ostatnich wolałbym, by były merytoryczne. Zostaw ślad swojej obecności komentując lub dodając blog do listy obserwowanych.

I always read all comments with great pleasure - both positive and negative ones. Speaking about negatives - please be constructive and let me improve my blog. Comment or follow my blog.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.