wtorek, 3 października 2017

Dowódca raptorów Władców Nocy | Night Lords Raptor Commander

Dowódca metalowych raptorów z poprzedniej edycji WH40k, kupiony na allegro, nieco później przeze mnie oskrobany ze zwałów kleju i już znacznie później pomalowany w barwach pancerza mojego ulubionego (obok World Eaters) Legionu. Zdjęcie tego chojraka oznacza, że mam gotowych do gry pięciu raptorów. Malowanie jak dla mnie standardowe. Pozwolę sobie jedynie wyrazić opinię, że modele te są znacznie lepsze od plastików wypuszczonych ostatnio - tj. kilka lat temu - przez GW. Mają w sobie to coś. Cieszę się, że mam ich już pomalowanych.
Mormeg

Commander of metal raptors released quite a long time ago, which I bought on auction site, then cleaned from the mountains of superglue and then - much, much later - painted in the colors of my favourite (next to World Eaters) Legion. Well, photo of this miniature means that I have five painted raptors. I'd like also to express my view, that these older, metal raptors are far better then current, plastic ones, possessing this hard to define something. I'm really glad that I already have them painted.








1 komentarz:

Z wielką przyjemnością czytam zawsze wszystkie komentarze - pozytywne i negatywne, choć co do tych ostatnich wolałbym, by były merytoryczne. Zostaw ślad swojej obecności komentując lub dodając blog do listy obserwowanych.

I always read all comments with great pleasure - both positive and negative ones. Speaking about negatives - please be constructive and let me improve my blog. Comment or follow my blog.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.