piątek, 5 lutego 2016

Epic 30K - odsłona 29: Rycerz-Kurczak | Epic 30K - part 29: Knight-Chicken

Czas przerwać nieco monotonne pokazy istot eterycznych. Po pierwszym i drugim epicowym rycerzu Mormega dziś pora na mojego pierwszego z minitytanów. Postanowiłem pokazać najpierw kurczaka, czyli rycerza klasy lancer, uzbrojonego w lascannon. To pierwszy z kopii rycerskiej, składającej się z trójki tych wehikułów. Pierwsza kopia tego rodzaju w mojej armii Imperial Fists będzie się składać z dwóch lancerów i jednego wardena.

Malowałem niespecjalnie przejmując się starym fluffem, w którym opisano sposób rozpoznawania stopnia rycerza poprzez heraldykę, a w zasadzie użycie odpowiednich kolorów domu rycerskiego. Zależało mi bardziej na związaniu rycerza z resztą armii - stąd wybór żółtego, przełamanego jednak odrobiną czerwieni. Dodatkowo, na każdym rycerzu będzie widoczny - mniej lub bardziej, w tym przypadku akurat mniej - symbol lub symbolika Imperialnych Pięści (tutaj w postaci maleńkiego godła na tarczy trzymanej w szponach orła, namalowanego na płycie pancernej lewej nogi). Akcentem wiążącym rycerzy ze sobą będą też płomienie widoczne na broni. Akurat w przypadku lancera nie są zbyt widoczne, ale na wardenie widać je będzie bardzo wyraźnie.

It is time to break away for a moment from ethereals. After showing first and second of wardens painted by Mormeg for his World Eaters, time for my first minititan. I decided to show chicken first - lancer class knight, armed with lascannon. This is first walker from my first lance, which will consists of two lancers and one warden.

I decided to paint this miniature without paying special attention to old fluff, where knight's rank could be shown by complexity and layout of colors. My goal was to tie it more with my Imperial Fists army, so I decided to use "army wide" yellow as a basic color, with some red accents. To further denote connections with Imperial Fists, I will paint legion's icon or symbol on all knights - smaller (like here) or bigger (as on the warden). Here it is barely visible, on the shield carried by an eagle painted on armour plate on the left leg of this knight. Another commond design for this lance of knights will be flames. They are barely visible on this lancer, but warden's ones will be much more prominent.







4 komentarze:

  1. Fajne malowanie, choć sama figurka mnie średnio przekonuje. Jednak dla mnie rycerz to powinien być rycerz, a nie ptaszek na szczudłach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uroki oldskulowego epica;) A zapewniam, nie jest to najbardziej pokręcona figurka przedstawiająca Rycerza:)

      Usuń
  2. Fajnie pomalowana nietypowa figurka. Czego mi brakuje to fotki takiej bardziej od frontu bo godła nie mogłem dojrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie pomalowana nietypowa figurka. Czego mi brakuje to fotki takiej bardziej od frontu bo godła nie mogłem dojrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń

Z wielką przyjemnością czytam zawsze wszystkie komentarze - pozytywne i negatywne, choć co do tych ostatnich wolałbym, by były merytoryczne. Zostaw ślad swojej obecności komentując lub dodając blog do listy obserwowanych.

I always read all comments with great pleasure - both positive and negative ones. Speaking about negatives - please be constructive and let me improve my blog. Comment or follow my blog.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.