czwartek, 18 sierpnia 2011

Drugi numer "Helikopterów świata" | Second issue of "Helikoptery świata"

Drugi numer kolekcji "Helikoptery świata" będzie opisywał najliczniej produkowany śmigłowiec na świecie - radziecki i rosyjski Mil Mi-8/Mi-17 i jego rozliczne wersje. W piśmie znajdą się kolorowe sylwetki maszyny, a do zeszytu dołączony zostanie gotowy model śmigłowca w skali 1:72, przedstawiający Mi-8T "Hip-C" w barwach polskich. Drugi numer sprzedawany będzie jeszcze w cenie promocyjnej.

Second issue of "Helikoptery świata" will cover the most numerous produced helicopter of the world, soviet and Russian Mil Mi-8/Mi-17 and its variants. Issue has standard full color 8 pages, there are color profiles inside. Ready made diecast model of Mi-8T "Hip-C" in Polish camo will be bundled with the magazine.







5 komentarzy:

  1. Pierwszy mi umknął... Drugi też super 1:72 no ciężko tego nie kupic...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy jeszcze jest w niektórych kioskach...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamiast narzekac panowie, trzeba sie dogadac z lokalnym kioskiem i zamówić zawczasu odpowiednią ilość ;)

    Dzięki Inkub za cynk wcześniej na forum o publikacji nowej gazetki.

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi24?
    what about mi24, will it be in collection?

    OdpowiedzUsuń

Z wielką przyjemnością czytam zawsze wszystkie komentarze - pozytywne i negatywne, choć co do tych ostatnich wolałbym, by były merytoryczne. Zostaw ślad swojej obecności komentując lub dodając blog do listy obserwowanych.

I always read all comments with great pleasure - both positive and negative ones. Speaking about negatives - please be constructive and let me improve my blog. Comment or follow my blog.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.