czwartek, 12 maja 2016

Budynek | A building

Szykuję się na małe granie, dokonałem przeglądu dostępnego terenu i trochę tego mało. A jako że czasu też niewiele, konieczne okazało się zmajstrowanie czegoś na bardzo szybko. Jak każdy rodzic-wargamer zapewne wie, wśród dziecięcych zabawek można znaleźć czasami bardzo interesujące rzeczy. W moim przypadku w stercie zabawek niechcianych, które wędrowały na zatracenie, już bardzo dawno znalazłem podium z miniaturowego skateparku dla małych deskorolek. Miniaturowe deski jakoś nie wzbudziły specjalnego zainteresowania mojej młodszej pociechy. Pomyślałem - co się ma zmarnować. Zachomikowałem i nadszedł czas na wykorzystanie.

Oryginał miał beżowy kolor, widać go zresztą na jednym ze zdjęć. Postanowiłem przeróbki do moich celów ograniczyć do minimum - czyli wykonać jedynie malowanie. Przejrzałem swoje niepotrzebne kalkomanie, niestety nie znalazłem niczego, co mógłbym wykorzystać od ręki (czas, czas się liczy). Trudno - kalkomanie nalepię i pobrudzę przy innej okazji, a teraz aerograf w dłoń, paręnaście minut malowania, kilka minut brudzenia i efekt całkiem nadaje się na stół. Szkoda, że nie mam jeszcze ze trzech podobnych "budynków".

I'm preparing for a small game tomorrow, so I looked through my available terrain. It turned out that I'm pretty short on sci-fi terrain, so I just had to prepare something really fast. As every parent-wargamer knows, there are true treasures amongst children's toys. A few years ago my younger son was briefly interested in (very briefly, to be honest) in finger skateboards. Some accessories and desks were bought and some time later, during one of the bigger clean-ups, my kid told me that he doesn't want to use it anymore. Well, well, well. Ok. I thought I can make something with that platform.

Orignal platform has a beige color - visible on the photo. I decided to do not make any improvements for this "building" - no time for that. Painting was also really straightforward - airbrush and some greys. 30 minutes later it was finished and few hours later I was able to weather it a little bit. Voila, sci-fi building is finished and ready for a game. I would like to have two or three more such platforms...






2 komentarze:

  1. Bardzo fajny, kalkomanii mam dosyć dużo. Przywiozę je to sobie coś wybierzesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam puszki elektryczne pod karton gips. Są idealne na różne techniczne instalacje. Trzeba je dobrze zabezpieczyć mocnym podkładem bo żarówiasty pomarańcz przebija ale przy odrobinie pracy mogą wygląda rewelacyjnie. O takie:
    http://media.castorama.pl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/P/u/Puszka_gleboka_do_gipsu_KOS_Elektro_System_60_mm_podwojna-802318-63857.jpg

    OdpowiedzUsuń

Z wielką przyjemnością czytam zawsze wszystkie komentarze - pozytywne i negatywne, choć co do tych ostatnich wolałbym, by były merytoryczne. Zostaw ślad swojej obecności komentując lub dodając blog do listy obserwowanych.

I always read all comments with great pleasure - both positive and negative ones. Speaking about negatives - please be constructive and let me improve my blog. Comment or follow my blog.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.