niedziela, 3 lutego 2013

Warzone: zmartwychwstanie | Warzone: resurrection

Wiadomość dnia, jak dla mnie. Bliżej nieznana firma Prodos zamierza reaktywować grę "Warzone", której pierwsze edycje ukazały się także w języku polskim, nad którymi miałem zresztą okazję trochę pracować. Na razie pewnych informacji wiele nie ma, wiele wskazuje, że część pytań doczeka się odpowiedzi w połowie marca. A na razie możemy poczekać, oglądając kilka szkiców umieszczonych na fejsie czy na stronie wydawcy. Czyżby Legion Ciemności mimo wszystko naprawdę zagrażał Ziemi?:)

News of the day, for me anyway. Unknown company Prodos is trying to reactivate "Warzone" game, which was published in Poland too (and I have had a pleasure of working on this title ages ago). Not so many confirmed informations yet, some answers will be answered in mid February it seems though. And - for now - we can see some preliminary sketches and concept drawings on Facebook and official webpate. Well, is Legion of Darkness truly endangering our Earth?

4 komentarze:

  1. No proszę! :) Byle to był pełnoprawny bitewniak, a nie jakaś hybryda dziwna znowu. Zawsze kochałem Bauhaus! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie wszystko wskazuje na 28 mm bitewniak, z pięcioma, nieujawnionymi na razie z nazwy, frakcjami na początek przy starcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja gdzieś słyszałem że figurki mają być na 30mm podstawkach, ale to może ploty tylko. Mam nadzieję, że to nie będzie niewypał jak w dwóch poprzednich odsłonach (Excelsior i FFG). Warzone na miarę 2013 roku (a tak zapowiadają się zaprezentowane materiały) to byłoby coś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że będzie warto czekać:)

    OdpowiedzUsuń

Z wielką przyjemnością czytam zawsze wszystkie komentarze - pozytywne i negatywne, choć co do tych ostatnich wolałbym, by były merytoryczne. Zostaw ślad swojej obecności komentując lub dodając blog do listy obserwowanych.

I always read all comments with great pleasure - both positive and negative ones. Speaking about negatives - please be constructive and let me improve my blog. Comment or follow my blog.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.