poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Gutbug

Gutbug to szef obsługi działa organkowego, zdobytego przez gobliny ze szczepu Złamanych Nosów na krasnoludach. Poznawszy tajniki obsługi tej mocarnej broni od schwytanego, młodego krasnoluda, gobliny przyozdobiły zdobyty oręż skórą zdartą ze sprzymierzonego z nimi trolla, padłego w potyczce z krasnoludami, po czym wcieliły go do swej armii.

Prawdę mówiąc, Gutbuga pomalowałem przypadkiem. Szukałem prostych goblinów do pomalowania, takich które nie miałyby tarcz - znając siebie, tarcze zajęłyby mi, po prostu, tyle samo czasu co reszta figurek. Traf chciał, że wśród znalezionych zielonoskórych był i Gutbug.

Ale skoro mam go już pomalowanego, przydałoby się też pomalować samo działo i resztę obsługi. I tutaj trafiłem na pewną przeszkodę. Otóż model kupiłem bez obsługi - brakuje mi jeszcze goblina ładującego działo (loader), celowniczego (gunner) i jednego z pomocników (goblin crewman 2). Jeśli ktoś z czytelników ma te figurki i nie są mu potrzebne, serdecznie proszę o kontakt - chciałbym je kupić:)

Dla ułatwienia figurki, których szukam, zaznaczyłem kolorem czerwonym.



Gutbug is a commander of captured organ gun, taken from the Dwarves after one of the successful battles. After getting to know how this 'wipin' works, goblins decorated the gun with a skin flayed from dead, allied troll and the gun was baptised Lead Belcher.

To be honest, I painted this Gutbag miniature by accident. I was searching through my greenskins looking for some simple goblins to paint, ones without shields, as knowing myself, shield would take as much time to paint, as the rest of the miniatures. It happened that one of such gobbos was Gutbug.

But, since I have this one painted, I really should paint Lead Belcher too. The problem is, I miss some of the gobbos. I bought this model second-hand, withoug crew at all and I still miss some of them - notably loader, gunner and goblin crewman 2. If some good soul have those gobbos and is willing to part with them, please contact me.

Miniatures I'm looking for are marked with red.







3 komentarze:

Z wielką przyjemnością czytam zawsze wszystkie komentarze - pozytywne i negatywne, choć co do tych ostatnich wolałbym, by były merytoryczne. Zostaw ślad swojej obecności komentując lub dodając blog do listy obserwowanych.

I always read all comments with great pleasure - both positive and negative ones. Speaking about negatives - please be constructive and let me improve my blog. Comment or follow my blog.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.