sobota, 4 września 2010

Gang z Meksyku rekrutuje | Mexican gang is recruiting

Najnowszy nabytek meksykańskiego gangu - trzeci bandyta produkcji Artizan Designs. Podobnie jak w przypadku poprzednich malowanie nie sprawiało żadnych problemów. Już po skończeniu żałowałem tylko, że dałem mu tak monotonną, jednolicie czarną kamizelkę. O ileż fajniej wyglądałaby kamizelka z krowiej skóry. Trudno, ten patent wykorzystam przy następnych bandidos, pięciu kolejnych już zmierza w moją stronę. Z wkurzających rzeczy - dopiero na zdjęciach zauważyłem brzydką linię podziału formy na sztylpach postaci:(

Newest addition to my Mexican gang - third bandid by Artizan Designs. As with previous miniatures from this range, painting was very easy. I have just one regret - I should paint his short jacket not in black but it should be "made" from cowhide. Well, I will paint one of the another bunch of bandidos in such a way. Five more Mexicans are heading my way. And one thing pissing me off - I noticed bad mould line on the back of the miniature on photos :( 





1 komentarz:

  1. Bardzo fajny, miałem zamiar zastosować podobną kolorystykę, teraz będę musiał coś zmienić w swoich planach.

    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Z wielką przyjemnością czytam zawsze wszystkie komentarze - pozytywne i negatywne, choć co do tych ostatnich wolałbym, by były merytoryczne. Zostaw ślad swojej obecności komentując lub dodając blog do listy obserwowanych.

I always read all comments with great pleasure - both positive and negative ones. Speaking about negatives - please be constructive and let me improve my blog. Comment or follow my blog.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.