sobota, 12 marca 2016

Nad czymś pracuję... | Well, I'm working on something...

Nie do końca umarłem figurkowo, nad czymś tam pracuję. Najbardziej zaawansowany model widać na zdjęciu, choć nadal daleko mu jeszcze do skończonego. Ale - nie zamierzam się spinać, a figurki będą malowane możliwie najmniejszym nakładem pracy...

I'm not dead yet and I'm working on something. The most advanced model from the five which are being painted is visible on the photo - still lots to do of course. But - I will be totally satisfied with simple tabletop level on this project, minimum work, maximum fun...

3 komentarze:

  1. O super! też mam ich do zrobienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo drobiazgu jeszcze przed Tobą do pomalowania. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zamierzam w przypadku tych figurek wchodzić za bardzo w detale. Mają możliwie szybko trafić na stół. Tego jednego zdążyłem już skończyć, powyciągałem trochę różne rzeczy, dokleiłem naramienniki, itd. Reszta z piątki jest w stanie powiedzmy trochę mniej pomalowanym niż ten na fotce...

      Usuń

Z wielką przyjemnością czytam zawsze wszystkie komentarze - pozytywne i negatywne, choć co do tych ostatnich wolałbym, by były merytoryczne. Zostaw ślad swojej obecności komentując lub dodając blog do listy obserwowanych.

I always read all comments with great pleasure - both positive and negative ones. Speaking about negatives - please be constructive and let me improve my blog. Comment or follow my blog.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.