poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Starocie 'Eavy Metal | Old 'Eavy Metal


Dziś przeglądając FB natknąłem się na interesującą kompilację artykułów 'Eavy Metal sprzed kilkunastu lat. Połączono je w jeden, wygodny plik pdf, pozwalający wygodnie czytać te artykuły sprzed lat. Oczywiście, mam na myśli nie jedno z nowszych wcieleń tej rubryki, czy nawet nie takie sprzed kilku lat - najnowsze artykuły znajdujące się w tej kompilacji to - jak mi się zdaje - co najmniej piętnastoletnie starocie, najstarsze to jeszcze opisy metod Keva Adamsa, Aly Morrisona czy Colina Dixona. Krótko mówiąc, od oldhammera do czerwonego okresu. Serdecznie polecam, plik można pobrać stąd.

Today I found interesting compilation of old 'Eavy Metal articles. This is one, convenient pdf file, excellent for reading these interesting tidbits of information from masters like Kev Adams, Aly Morrison, Colin Dixon and others. This is, of course, original 'Eavy Metal, from eighties and nineties, not one of the newer incarnations. In short, from oldhammer to, roughly, red period. You may find it here, have a nice read.

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Żadna moja zasługa, jestem tylko przekaźnikiem:)

      Usuń
  2. Mam wrażenie że to już krąży od jakiegoś czasu. Czuję, że znajdę ze dwie kopie gdzieś na którymś dysku. Co nie przeszkadza zassać jeszcze raz. Dzięki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie dzięki, już zapisane.

    OdpowiedzUsuń
  4. "O, `Eavy Metal - fajnie, lubię oldhammerowe klimaty to sprawdzę. Interesująca ciekawostka." Okazało się, że to prawdziwa kopalnia wiedzy modelarsko-malarskiej! Szkoda, że słaba rozdzielczość, zdjęcia takie sobie (ale no-PS ;) ). Najważniejsze jednak, że widać co i jak i da się czytać. Wciągnąłem się. Świetnie napisane - klarownie i konkretnie. Dowiedziałem się paru rzeczy, które zamierzam wypróbować.

    Dla początkujących malarzy z retro zacięciem (..napaliłem się na Warhammery po lekturze artykułu w Gamblerze 1/1997, a pierwszą figurkę pomalowałem w tym roku.. prawie 20lat :) jak znalazł!

    Serdeczne dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Z wielką przyjemnością czytam zawsze wszystkie komentarze - pozytywne i negatywne, choć co do tych ostatnich wolałbym, by były merytoryczne. Zostaw ślad swojej obecności komentując lub dodając blog do listy obserwowanych.

I always read all comments with great pleasure - both positive and negative ones. Speaking about negatives - please be constructive and let me improve my blog. Comment or follow my blog.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.