wtorek, 6 maja 2014

Władca błyskawic | Lord of lightnings

Już miałem zatytułować notkę "Kolejny nocnik", obawiam się jednak, że Mormeg mógłby nie docenić mojego wyrafinowanego poczucia humoru, a przecież to jego figurka. Nazwijmy go zatem władcą błyskawic, co jest, chyba, odpowiednie dla przedstawiciela tego Legionu... Mój brat sprostował mnie po publikacji wcześniejszej notki z Night Lordem - figurki złożone są wyłącznie z bitsów produkcji Forge World. A moim ulubionym elementem są nabijane guzami osłony nóg. Przypominają mi trochę oldskulowe naramienniki wczesnych figurek marines...

Second Night Lord of the first tactical squad built from entirely Forge World bits (as my brother Mormeg pointed it out after reading a last note about his miniature). I especially like the leg armour with large bulbous lumps. I think they resemble old-school shoulder pads of the first marines miniatures...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z wielką przyjemnością czytam zawsze wszystkie komentarze - pozytywne i negatywne, choć co do tych ostatnich wolałbym, by były merytoryczne. Zostaw ślad swojej obecności komentując lub dodając blog do listy obserwowanych.

I always read all comments with great pleasure - both positive and negative ones. Speaking about negatives - please be constructive and let me improve my blog. Comment or follow my blog.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.