środa, 1 grudnia 2010

Wygrana w konkursie | 1st place at the painting competition

Pochwalę się, a co...:) Wczoraj rozstrzygnięto konkurs (w zasadzie konkursik) malarski, jaki miał miejsce na forum "Ogniem i mieczem" na najlepiej pomalowany oddział do gry pod tą samą nazwą. Zająłem pierwsze miejsce swoimi jeźdźcami beszli. Trochę mnie to zaskoczyło, na zdjęciach bardzo podobały mi się miniaturki zgłoszone przez inne osoby. Jurorzy byli tak mili i wypisali kilka wad mojego malowania pod kątem historycznym. Świetnie, następnym razem, malując resztę tej jednostki i inne Imperium Osmańskiego nie zrobię już tych błędów. Należą do nich zbyt długie włócznie, mało barwne pokrywy na siodła, zbyt kolorowe pochwy szabel.

Nagrodą dla wszystkich uczestników konkursu jest odlew figurki malarza, zrobionej specjalnie w tym celu. Malarz będzie idealny dla jakiejś podstawki dowódczej. Galeria figurek poniżej. Najpierw moi jeźdźcy beszli, potem polska husaria Rado i janczarzy Doriana (II miejsce ex-equo), a następnie dragoni Corsarii (honorowa wzmianka, malowanie najbardziej zgodne z oryginałem historycznym).


I will praise myself... Small painting competition on "Ogniem i mieczem" forum for best painted unit for "Ogniem i mieczem" game was judged yesterday and I've won. My entry was besli riders. I'm a little suprised as I like very much some other entries. Thanks to jury verdict I know some historical errors in my painting now. Spears of my riders are too long, textile cover of saddles should be in bright colors, scabards should be black or dark brown. I will not make these errors while painting next Ottoman Empire units for sure:) As a reward all participants will receive a copy of special miniature - painter. This will be one cast only I think with very limited run. Gallery of miniatures below. First my besli riders. Then Polish hussars by Rado and Ottoman Janissari by Dorian (2nd place ex-equo) and then dragoons by Corsarii (honorable mention for best historical "look").






5 komentarzy:

  1. Moje gratulacje kolego! I gratulacje dla wszystkich uczestników. Ech z przyjemnością ogląda się takie ładne figurki. Czekam na więcej :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Sławku, muszę powiedzieć, że ta wygrana sprawiła mi sporą frajdę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiające... Wcale mnie to nie dziwi :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo, taki mały Golden Demonik to musi być olbrzymia satysfakcja. Moje najszczersze gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, panowie... jaki GD. Moje malowanie to sie nie umywa do malowania nie tylko na GD, ale nawet wiekszosci prac pokazywanych na Border Princes polskim...

    OdpowiedzUsuń

Z wielką przyjemnością czytam zawsze wszystkie komentarze - pozytywne i negatywne, choć co do tych ostatnich wolałbym, by były merytoryczne. Zostaw ślad swojej obecności komentując lub dodając blog do listy obserwowanych.

I always read all comments with great pleasure - both positive and negative ones. Speaking about negatives - please be constructive and let me improve my blog. Comment or follow my blog.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.