niedziela, 21 marca 2010

Element dowódczy armii macodońskiej

Pierwszy element pierwszej armii do DBA skończony. W tym tempie zrobienie całej armii zajmie mi jeszcze ok. półtora miesiąca, pewnie nawet więcej, zważywszy że czekam jeszcze na dostawę większości figurek. Jedyną rzeczą, jaka pozostała jeszcze do zrobienia przy elemencie dowódczym jest zabezpieczenie lakierem. Błyszczący werniks mam gdzieś w zapasach, brakuje mi tylko dobrego matowego. Pactra matt nie spełnia swojego zadania, zostawia brzydki osad. Poczekam i w kwietniu kupię Testorsa Dull Coat - najlepszy jakiego dotychczas używałem.


Robiąc ten element chciałem, by wyróżniał się na tle pozostałych, stąd Bucefał spinany przez jeźdźca na skałce. W pozostałych elementach nie będę się już silił na coś podobnego, podstawki będą jednak utrzymane w tej samej stylistyce. Kolejny element w pracach - jazda macedońska.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z wielką przyjemnością czytam zawsze wszystkie komentarze - pozytywne i negatywne, choć co do tych ostatnich wolałbym, by były merytoryczne. Zostaw ślad swojej obecności komentując lub dodając blog do listy obserwowanych.

I always read all comments with great pleasure - both positive and negative ones. Speaking about negatives - please be constructive and let me improve my blog. Comment or follow my blog.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.